Ticker

6/recent/ticker-posts

Template Sijil Penghargaan

Template Sijil Penghargaan


Template Sijil Penghargaan

Assalamualaikum kepada semua, disini dikongsikan template Sijil dalam powerpoint bagi memudahkan guru atau pelajar yang menganjurkan program bagi memberi penghargaan kepada peserta dan pemenang. Dengan ada template sijil ia membuatkan seseorang itu lebih bersemangat untuk menyertai program atau pertandingan dianjurkan.

Sijil pertandingan, sijil penyertaan dan sijil penghargaan ini penting bagi pelajar bagi membukti seseorang pelajar itu banyak menyertai program yang dianjurkan oleh sekolah atau pihak luar. 

Telegram https://t.me/didik2u

Baca juga Template Carta Organisasi

logo-baharu-kementerian-pendidikan-2022

Dimusim PdPR ini, guru boleh menggunakan sijil ini bagi menarik minat pelajar untuk menyertai kelas PdPR. Sijil ini terpulang kepada guru samaada ingin memberi secara bercetak ataupun secara atas talian sahaja melalui Whatsapp atau Telegram.

Namun, tidak semestinya dengan ada sijil ini mampu menarik minat 100% pelajar untuk menyertai kelas PdPR. Hal ini demikian kerana, ada pelajar akan lebih semengat apabila diberi penghargaan ada juga sebaliknya namun ia sebagai usaha kita yang sedikit sebanyak dilihat oleh pelajar dalam menarik minat pelajar untuk lebih semengat untuk menyertai kelas PdPR.

TATACARA MENGUBAH SIJIL

  • Ubah logo mengikut kehendak anda sama ada hendak letak logo sekolah atau sebaliknya (pergi logo right klik - change picture) 

    Template Sijil Penghargaan

  • Cari gambar yang dikehendaki.

    Template Sijil Penghargaan

  • Ubah Nama Sijil Penghargaan mengikut kehendak anda.
  • Size Sijil ini ialah A4

Sila download template Sijil disini (template Sijil ini dalam powerpoint)


template sijil merdeka



Untuk mendapatkan info terbaru tekan di telegram ini

Baca juga


Semoga dengan adanya sijil ini ia mampu memberi suntikan semangat kepada pelajar dalam mengikuti kelas PdPR.








Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. terima kasih atas perkongsian template dan cara edit template ini,saya minta izin untuk download dan menggunakan salah satu template tuan

    BalasPadam
  2. Terima kasih banyak-banyak atas perkongsian template dan cara edit template ini,saya minta izin untuk download dan menggunakan salah satu template tuan. Dengan adanya template sijil ini dapat memudahkan kerja saya 50%. Terima kasih sekali lagi. Semoga jasa dibalas dengan pahala yang berlipat kali ganda

    BalasPadam