Ticker

6/recent/ticker-posts

Hebahan Keputusan Temu Duga Bagi Graduan Universiti Awam Kelahiran Sarawak Ke Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG41 Untuk Pengambilan Tahun 2020.

Hebahan Keputusan Temu Duga Bagi Graduan Universiti Awam Kelahiran Sarawak Ke Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG41 Untuk Pengambilan Tahun 2020.


Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan

Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan SPP memanggil temuduga kepada graduan UA anak kelahiran Sarawak bagi jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan DG41 bagi jurusan yang ditetapkan.

Panggilan Temuduga ini hanya kepada graduan UA kelahiran Sarawak yang berkelulusan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan yang telah mendapat kelulusan Senat Univesiti sebelum 18 Ogos 2020 sahaja. Panggilan Temuduga ini tidak termasuk calon Interim ia hanya ISMP sahaja.

Kepada calon yang sudah temuduga anda boleh membuat semakan keputusan Temuduga Bagi Graduan Universiti Awam Kelahiran Sarawak Ke Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG41 Untuk Pengambilan Tahun 2020 dibawah.

Link Semakan : SPP sarawak

Surat Arahan Penempatan akan dikeluarkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM).

Peringatan kepada calon yang berjaya , anda perlu memuat turun, menyimpan dan mencetak Surat Tawaran Lantikan dan Pakej Setuju Terima Tawaran (PSTT) dalam tempoh enam (6) minggu sahaja daripada tarikh hebahan ini dibuat. Hal ini dekimian kerana, pihak Suruhanya hanya mengeluarkan sekali sahaja surat tawaran pelantikan ini.

Untuk Info Pengambilan Guru Khas Secara One-off rujuk disini

Sumber : Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan

Catat Ulasan

0 Ulasan