Ticker

6/recent/ticker-posts

Separuh Akhir Kedua Piala Malaysia

Separuh Akhir Kedua Piala Malaysia

Separuh Akhir Kedua Piala Malaysia

Pada 26 Disember 2021 bersamaan hari jumaat akan berlangsung perlawanan Bola Sepak Piala Malaysia Kedua yang melibatkan Pasukan Johor Darul Takzim (JDT), Terengganu Darul Iman (Terengganu FC), Kuala Lumpur City dan Melaka United FC.

Keempat - empat pasukan ini mempunyai kekuatan masing - masing. Di Stadium Tan Sri Dato' Haji Hassan Yunos, pasukan JDT akan menerima kunjungan daripada pasukan penyu iaitu Terengganu FC. Melihat di atas keatas kelebihan besar memihak Pasukan JDT kerana pasukan JDT mempunyai Jaringan tempat lawan dan bermain di Stadium keramat beliau iaitu Stadium Larkin.

Telegram Liga Malaysia

Jadual Perlawanan Separuh Akhir Kedua Liga Malaysia

Johor Darul Ta'zim (JDT) VS Terengganu FC

Melaka United FC VS Kuala Lumpur City FC

Dimana di Stadium Larkin Pasukan JDT mempunyai rekod cemerlang dan hanya tewas satu perlawanan sahaja pada Liga Malaysia di Stadium Larkin iaitu tewas kepada Pasukan Terengganu FC. Mampukah Pasukan kendalian Nafuzi iaitu Terengganu FC mencatat kemenangan di Stadium Larkin pada malam ini.


Separuh Akhir Kedua Piala Malaysia

Mampukah pasukan Pasukan Melaka United FC mecatat kemenangan terhadap Pasukan Kuala Lumpur City FC pada malam ini?? Pasukan Melaka FC mempunyai kelebihan jaringan tempat lawan apabila berjaya mencuri satu gol di tempat lawan untuk membawa bekalan selesa bertemu pasukan Kuala Lumpur City FC pada hari ini.

Pada pandangan anda, Pasukan manakah yang akan layak ke peringkat akhir perlawanan Piala Malaysia 2021 pada 30 November 2021?? adakah Pasukan JDT yang kita sudah tahu barisan pemainnya yang berwibawa atau pasukan Terengganu FC yang banyak membawa pemain muda? Jom sama - sama nantikan perlawanan pada malam ini

Like Pages untuk live  web.facebook.com/Awekbawang

Baca juga :

Catat Ulasan

0 Ulasan