Ticker

6/recent/ticker-posts

Semakan Keputusan Ujian Kelayakan Calon Guru (UKCG) Guru Contract Of Service

Semakan Keputusan Ujian Kelayakan Calon Guru (UKCG) Guru Contract Of Service

Semakan Keputusan Ujian Kelayakan Calon Guru (UKCG) Guru Contract Of Service

Iklan Pengambilan Khas Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred Dg41 Secara Contract Of Service Di Kementerian Pendidikan Malaysia Tahun 2021 telah dibuka bermula 27 september - 10 oktober 2021 yang lepas di talian mypdpp. Iklan ini terbuka kepada semua calon yang mempunyai ijazah tetapi tidak mempunyai ikthisas pendidikan.

Telegram t.me/pengambilan_khas_guru
Baca Juga tips-etika-pemakaian-ketika-temuduga-guru

Pemohon yang layak perlu menduduki Ujian Kelayakan Calon Guru (UKCG). Ujian Kelayakan Calon Guru (UKCG) telah berlangsung bermula 11 - 16 oktober 2021 di pautan ukcg.moe.gov.my sebelum pemohon layak ditemu duga bagi jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan DG41 (Contract of Service). 

Calon yang berjaya dalam Ujian Kelayakan Calon Guru (UKCG) akan dipanggil temuduga dan calon yang lulus temu duga dan ditawarkan jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG41 (Contract of Service) hendaklah bersetuju dan patuh dengan syarat-syarat di dalam surat tawaran serta pindaan-pindaan yang dibuat ke atasnya dari semasa ke semasa untuk berkhidmat di mana-mana sekolah sama ada di kawasan bandar atau pedalaman.

Semakan Keputusan Ujian Kelayakan Calon Guru (UKCG) 

Semakan keputusan e-UKCG dan semakan panggilan temu duga bagi calon Pengambilan Khas Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG 41 Secara Contract of Service (CoS) di KPM Tahun 2021 boleh disemak pada 28 Oktober 2021 (Khamis) selepas jam 5.00 petang.

Calon perlu log masuk untuk menyemak keputusan tersebut

link semakan mypdpp.moe.gov.my/

Tarikh - Tarikh Penting Pengambilan Guru Contract Of Service

Tarikh penting Guru COntract of service

Baca juga


Catat Ulasan

0 Ulasan