Ticker

6/recent/ticker-posts

Rasmi : Cristiano Ronaldo Milik Manchester United

Rasmi : Cristiano Ronaldo Milik Manchester United

Rasmi : Cristiano Ronaldo Milik Manchester United

Terkini, bintang bola sepak dunia, Cristiano Ronaldo sah menjadi milik kelab pasukan gergasi Liga Perdana Inggeris Manchester United. Berita ini telah disahkan melalui akaun twitter rasmi pasukan Milik Manchester United itu sendiri.

Telegram Peminat Cristiano Ronaldo
baca juga lionel-messi-sah-milik-psg

khabar angin yang mengatakan bintang bola sepak dunia, Cristiano Ronaldo akan berpindah dari kelab juventus ke Manchester City pada awalnya mengundang perasaan tidak senang hati bagi penyokong Manchester United dan ada yang sanggup ingin membakar jersi pasukan Manchester United tanda proses kepada Ronaldo.

Ronaldo sah Milik Manchester United

Namun, menurut wartawan sukan Fabrizio Romano, Perpindahan Ronaldo dari juventus ke Manchester United telah selesai dan ini dikuatkan lagi apabila akaun twitter pasukan Manchester United sendiri yang mengesahkannya bahawa Ronaldo sah menjadi milik Manchester United.

Seperti sedia maklum, Ronaldo mempunyai rekod yang luar biasa bersama pasukan Manchester United dan disinilah nama beliau naik dan memerangi banyak gelaran. Setakat ini Ronaldo telah menerima pelbagai anugerah yang luar biasa contonya 5 trofi UCL, 4 trofi Piala Dunia FIFA dan 7 trofi liga ketiaka beraksi di England, Sepanyo dan Itali.

Dikhabarkan saham pasukan Manchester United melonjak apabila mendapat berita perpindahan Ronaldo ke Manchester United dan saham pasukan tersebut sekali lagi naik apabila Cristiano Ronaldo sah menjadi milik Manchester United.

Pencapaian Ronaldo

Cristiano Ronaldo merupakan pemenang Ballon d'Or sebanyak 5 kali dan diharapkan ke datangan Ronaldoa ke Manchester United menjadikan pasukan Manchester United kuat dan mampu memberi saingan dalam merebut kejuaraan Liga Perdana Inggeris. Seperti semua sedia maklum rekod Cristiano Ronaldo bersama Manchester United sangat cemerlang.

Cristiano Ronaldo sah berpindah daripada Juventus ke Manchester United

Baca ini

sumber : siakapkeli.my


Catat Ulasan

0 Ulasan