Ticker

6/recent/ticker-posts

Cara Download Video Youtube Dengan Mudah

Cara Download Video Youtube Dengan Mudah

Cara Download Video Youtube Dengan Mudah


Platform Youtube merupakan platform yang tidak asing lagi pada seluruh dunia. Ini kerana youtube menyediakan pelbagai jenis video yag boleh ditonton oleh semua generasi daripada kecil hingga besar.

Baca Juga cara mengubah pdf ke word menggunakan hp

Melayari youtube adalah free sahaja, jadi semua bebas untuk melihat dan memuat turun video di youtube. Selain itu, youtube mempunyai banyak cerita berkaitan budak ini yang menjadi daya tarikan kepada golongan kanak - kanak.

Selain itu, Youtube juga menjadi platform kepada pelajar untuk belajar sama berkaitan dengan hal sekolah atau kehidupan. boleh dikatakan semua benda dan cerita ada diyoutube.

Youtube ini banyak memberi kebaikan kepada kita semua, dengan ada youtube banyak perkara orang share samaada dari segi teknologi, pertukangan, pembaikian, dan perkongsian tempat - tempat menarik. Selain itu, youtube juga menjadi tempat rakyat mengasah bakat samaada dalam bidang nyayian atau lakonan.

Daripada platform youtube ini, ada artis yang dicungkil bakat daripada youtube dan ramai juga video pendek yang mampu menark minat masyarakat untuk melihat kerana jalan ceritanya yang menarik. Selain itu, youtube juga menjadi tempat bagi masyarakat yang sibuk untuk mendengar ceramah - ceramah atau majlis ilmu di youtube.

platform youtube ini ada kebaikan dan keburukan bergantung kepada diri kita untuk menentukkan penggunaan youtube untuk mendatangkan manfaat atau sebaliknya

Disini dikongsikan cara memuat turun video youtube dengan mudah.

  • Pergi Youtube
  • cari video yang anda ingin dan copy URL
  • Selepas itu tambah perkataan ss selepas www.
  • contoh www.youtubelawak.com tukar kepada www.ssyoutubelawak.com
  • dan download seleasai

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada anda semua dan memudahkan anda dalam memuat turun video youtube dengan menjimatkan masa.

Telegram : https://t.me/didik2u

Catat Ulasan

2 Ulasan