Ticker

6/recent/ticker-posts

MERAWAT PENYAKIT DENGAN KENTUT DIMUKA

MERAWAT PENYAKIT DENGAN KENTUT DIMUKA

Di Negara Afrika Selatan ada seorang Paderi mendakwa dirinya mampu merawat pelbagai penyakit dengan menggunakan kaedah kentut dimuka. Mungkin agak jangar atau leik bila kita mendengarnya kerana biasa merawat pesakit kita arah serahkan kepada yang arif dalam bidang perubatan seperti doktor perubatan. Namun kaedah yang digunakan oleh paderi ini tidak pelik orang disana yang ini mendapatkan khidmat ini dan ramai orang beratur menunggu untuk mendapatkan khidmat tersebut.

Menurut Paderi tersebut iaitu Christ Penelope kaedah yang digunakkan untuk merawat pesakit hanya menggunakan kaedah kentut dimuka dan ramai pesakit sembuh namun kaedah ini mendapat bantahan daripada ramai oramg termasuk paderi -paderi lain kerana yang yang digunakkan sangat menjijikkan. Hal in demikian kerana, Gereja merupakan tempat suci mana mungkin kaedah yang menjijikan ini digunakan pada tempat suci. Walaupun kaedah ini menjijikkan tapi ramai orang sangut menggunakkan kaedah ini asal penyakit mereka sembuh.

Begitu kehidupan manusia, sanggup melakukan apa - apa sahaja kaedah rawatan untuk sembuh daripada penyakit walaupun kaedah yang digunakan itu menjijikkan. Seeloknya bila kita mempunyai penyakit rujuklah orang yang ahli dalam bidangnya bukan percaya dengan kata-kata paderi atau sebagai. 

                                                                            Kredit Foto


Catat Ulasan

0 Ulasan