Ticker

6/recent/ticker-posts

KOPETRO Jalin Kerjasama Bersama Persatuan Seniman Malaysia Dalam Program Gotong-Royong Masjid

KOPETRO Jalin Kerjasama Bersama Persatuan Seniman Malaysia Dalam Program Gotong-Royong Masjid


KOPETRO merupakan singkatan perkataan Akronim daripada Koperasi Kakitangan Petronas Berhad.  Pada 12 April 2021, Koperasi Kakitangan Petronas Berhad (KOPETRO) telah menjayakan program tanggungjawab sosial korporat kepada masyarakat bertempat di Masjid Al-Hidayah, Sentul, Kuala Lumpur. Program tanggungjawan sosial korporat itu hasil jalinan kerjasama bersama Persatuan Seniman Malaysia dalam memastikan Masjid Al-Hidayah dalam kaedaan bersih dan selesa kepada semua jemaah bagi melakukan ibadah terumata pada bulan Ramadhan.

KOPETRO juga menawarkan khidmat pembersihan dan disinfeksi KVCLEAN kepada masyarakat. Khidmat yang disediakan oleh KOPETRO dijamin menghapuskan 99% Virus dengan menggunakan bahan bukan toksik dan bebas alkohol. Pada bulan Ramdhan yang penuh barakah ini KOPETRO ini menawarkan  KVCLEAN perkhidmatan membersih rumah serendah RM90 sahaja selama 3 jam manakala servis disinfeksi pula hanya RM258 untuk satu sesi. 

Selain itu, KOPETRO juga ingin berkongsi rezeki bersama ahli - ahli Persatuan Seniman Malaysia dalam menyumbangkan bakat dan keringat mereka dalam menghiburkan hati masyarakat pada bulan Ramadhan ini. Ini kerana KOPETRO juga ini membantu ahli - ahli Persatuan Seniman Malaysia yang terkesan sepanjang Pandemik COVID-19 ini.

KOPETRO telah menyampaikan sumbangan berbentuk wang tunai dan juga makanan sejuk beku jenama LengQuas keluaran KOPETRO kepada  Presiden Persatuan Seniman Malaysia iaitu Zed Zaidi. Sumbangan itu di sampaikan Oleh Datuk Haji Abdul Razak Hussain.




Untuk Mengetahui Lebih lanjut aktiviti KOPETRO anda bolehlah melayari Laman Sesawang KOPETRO 

Laman Seawang : web www.kopetro.com.my .

Facebook : https://web.facebook.com/kopetroberhad/?_rdc=1&_rdr

Facebook Pages : https://web.facebook.com/kvcleancleaningservice

Instagram : kopetroberhadlengquas.official

Hubungi : MUHAMMAD HAFIDZ SELAMAT (Eksekutif Pemasaran Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad) Tel : 010-2798443 Email : hafidz.selamat@kopetro.com.my

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. usaha yang bagus dari KOPETRO buat artis yang terkesan akibat pandemik ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul.. Usaha murni KOPETRO dalam berkongsi rezeki pada artis yang terkesan akibat pandemik ini.

      Padam